Voi elämän kevät mun kanssa taas. Tämä ajanjakso on selvästi sellainen, että hurahdan kaikkeen sitten kunnolla, kun kerran hurahdan. Nyt puhun siis figuureista. Ei, en ole ostanut niitä kämppää täyteen, mutta omasta mielestäni liikaa. :D Schleich-kisun ja Axelin lisäksi postista on tulossa Schleich-susia kaksi kappaletta ja Tifa Lockheart-figuuri (Final Fantasy VII), jonka sain muuten tosi halvalla ihan vain siksi, että myyjä ei tiennyt, mitä oli myymässä. Arvoahan tuolla figulla on yli 20 dollaria, ja minä sain sen 4 eurolla. Ja mistä kaikki nämä uudet tulokkaat löytyivät? No, tietysti huuto.netistä. Mutta ihan tosissaan, nyt en enää halua hankkia piiiiiitkään aikaan uusia figuja, minkäänlaisia. Vaikka kuinka halvalla saisi. En varmasti. Enhän? ^^' Apua, eihän mulle ole kehittymässä pakkomiellettä tähän keräilyyn! No, harrastushan se on tämäkin muiden joukossa. Kai? Mutta rajansa kaikella. :D Löysin myös sattumalta sivuston, jossa voi merkitä omistamansa, toivomansa ja tilatut figuurit. Harmi, ettei sen tietokannassa ole myös kaikkia Schleich-figuja. Oma "kokoelmani" löytyy tuolta linkkipalkista. Löydettiin myös Sotkasta tänne halvalla seinähylly, jota olen kaipaillut jo aika pitkään. Lähinnä olen tahtonut sitä mangoja varten, mutta nyt myös figuureille tulee jokin järkevä paikka. :) Tässä kuvia hyllystä, ja vähän muustakin.. :D

 

Ennen asennusta.

Mikä ei kuulu joukkoon?

All set. :)