Yllä näkyy tuorein ja KALLEIN hankintani. Samsung GT-S5230 / Tocco Lite / Star (miksi tuota nyt haluaakaan kutsua. I prefer Tocco Lite. :3). Tilasin puhelimen Gigantista, ja en kyllä ainakaan vielä ole joutunut pettymään, vaikka olenkin kuullut jos kaikenmoisia juttuja kyseisestä liikkeestä. Ainoa mikä mua kummastuttaa on se, ettei mukana tullut takuukuittia, mutta pari ihmistä on sanonut minulle, ettei sellaisia enää nykyään välttämättä vaadita edes. Uusi juttu mulle kieltämättä. :o

Ennen kuin olin edes hankkinut koko puhelimen, joka oli sinänsä työn alla sitä metsästäessä ympäri Raahen kaupunkia (kävin läpi kaikki liikkeet ja joka ikisessä se oli loppu), tilasin siihen eBaysta takakannen suojan (ei näy kuvassa kovin hyvin, mutta kuviona tottakai leopardin turkki) sekä pussukan (samaa kuosia :D). Näitten ansiosta tämä puhelin säilynee naarmuttomana toisin kuin muut puhelimeni. ^^'

Pitihän siihen sitten tilata ihan oma liittymäkin, kun tuolla nykyisellä Prepaid-liittymälläni ei parane paljon netissä surffailla. Otin DNA:n halvimman perusliittymän ja siihen pienen datapaketin, jossa luvattiin jopa 500Mt yhteyttä, mutta se nyt tietysti on vain teoreettinen arvo. Tässä nyt sitten liittymää odotellessa.. Netin mukaan DNA:lla voi olla pitkätkin toimitusajat, vaikkei ottaisi edes mitään kytkyä, joten ei taida tulla ennen joulua. :/

 

 

Ylläoleva lasi ei oikeastaan ole MINUN hankintani tai hankinta lainkaan, mutta oli pakko jakaa tämä teidän kanssanne, sillä se on niiiiiiin kaunis. Okei, ette ehkä ymmärrä, mitä tarkoitan, jos ette välitä energiajuomista, mutta ei voi mitään. Ainakin mulle toi lasi on tärkeä. Eikä myös siksi, että se mainostaa Battery Energy Drinkiä, vaan koska isäni toi sen matkaltaan tuliaisena (ei kovin laillisesti, mutta hän onkin vanhaa kansaa, jonka mielestä on oikeutettua viedä esim. hotelleista tavaraa kotiin muistoksi :D). Tässäpä kaikki tällä erää. Siirryn takavasemmalle.