Päätin. Minä päätin niiiiiin vakaasti, etten ennen joulua tänne kirjoita. Tuskinpa minulla sen tähdellisempää asiaa tulisikaan, paitsi kauan odottamani EMP:n paketin sisällön uutisointi ja joululeivokset, mutta aioin kirjoitella niistä sitten vasta joulun jälkeen. Mutta nyt iski sellainen kuume, ettei paremmasta väliä! :D Minun on ihan pakko päästä cossaamaan Azusaa (K-ON!). Oikeasti. Pakko. Olen liian lovena siihen hahmoon ja koko sarjaan tällä hetkellä. Menin jo ostamaan siihen peruukinkin ja kissankorvat. Vain puvun kanssa on vähän ongelmia, kun en tiedä riittävätkö taitoni sen koulupuvun tekemiseen. Ehkä yritän katsella huuto.netistä ja kirppareilta käytettynä valmiita harmaita vekkihameita ja sinistä jakkua, johon voi sitten vaihtaa kultaiset napit tai maalata ne paikallaan olevat. :3 En mielellään ostaisi pukua täysin valmiina, mutta saatan joutua siihenkin tilanteeseen, jos tämä villitys ei yhtään anna periksi ja en muutoin onnistu pukua saamaan. Onneksi en sentään kisaile missään, niin ei sinänsä ole väliä, onko puku ostettu vai ei. Tietysti se itseä kismittää, jos ei osaa itse tehdä haluamaansa pukua. Kunpa minulle olisi luotu äitini ompelijantaidot. .___. Pitikin mennä innostumaan tästä cosplaysta taas. Tietää rahanmenoa. :D Ehti olla jo pitkä aika, että luulin sen harrastuksen jääneen kokonaan pois. Mutta eipä tuo näytä edes ikä vaikuttavan asiaan. Ehkä sitten lopetan cossaamisen, kun täytän 30-vuotta. En lupaa enkä päätä enää mitään, jos tämä peli jatkuu, etteivät ne koskaan pidä paikkaansa. :D

Jos ihmettelette omituista julkaisuaikaa, niin selitys on se, että en jostain syystä saanutkaan unta, ja tulin selailemaan nettiä + kuuntelemaan musiikkia. Ehkä nyt voisi koettaa uudestaan, että tuleeko se uni. Epäilen kyllä, että ei, kun minua ei enää yhtään väsytä. Ehkä syy on kokislasissa, jonka join äsken. Meinasin kirjoittaa, että "söin äsken". :D Okei, ehkä olen HIEMAN väsynyt. Yliväsynyt kenties jo..? Ei kyllä edes tee mieli nukkua jostain kumman syystä. Haluaisin vain valvoa, valvoa, valvoa, valvoa, valvoa, valvoa ja valvoa. Pitäisikö huolestua? :D